Bizonyára láttál már olyat, hogy egy iszonyatosan gáz videó kerül fel a Youtube-ra, és a kommentekben rengetegen szidják a videó készítőjét/szereplőit, mint a bokrot. Aztán jönnek a "remekmű" rajongói, akik védelmükbe veszik a fent említett személyeket, és arra utasítják a fikázókat, hogy menjenek melegebb éghajlatra, valamint hogy csendben kushadjanak, amíg ők nem csinálnak jobbat.

Szeretnék leszögezni valamit. Mi, emberek, internetfelhasználók, azért nézelődünk, böngészünk az interneten, hogy nekünk tetsző kép- illetve hanganyagot találjunk magunknak, amivel ellehetünk, amit rosszabb időkben újra felkereshetünk. Itt igazat kell adnom, az anti-fikázóknak, miszerint, ami nem tetszik, azt miért nézzük, illetve hallgatjuk(esetleg olvassuk). Viszont azt senki ne akarja megmondani nekem, hogy maradjak csendbe, hogy ne fejtsem ki a véleményemet valamivel kapcsolatban. Igenis egy zenének, egy videónak, egy blognak, akárminek, ÉN vagyok a közönsége, tehát az én véleményem számít. Azt nem mondom, hogy célközönség lennék, de közönség biztos. Ha valami nem tetszik az adott dologgal kapcsolatban, akkor igenis jogom van megmondani, elvégre demokráciában élünk. Persze a teljesen elvakult, alpári kifejezéseket nem hanyagoló kommenteket én se preferálom, de tulajdonképpen még azok is jelenthetnek valamiféle kritikát. Ezek után a készítőnek igenis el kell, hogy gondolkozzon, hogy valamit nem jól csinált.

Ez a blog azért született(na meg azért, mert általában kevés a hely arra, hogy regényt írjunk), hogy a véleményemet kifejthessem egy adott témával kapcsolatban, mert megtehetem, mert demokrácia van, és mert nem irigységből fikázok, hanem azért mert nem tetszik, amit láttam vagy hallottam. Nem megyek vissza többször megtekinteni, de otthagyom a véleményem, hogy igenis, én ezt gondolom róla, és nem fogok elmenni a búsba, és nehogymár csak a "zsíír", "király" meg "imádom" ömlengések legyenek olvashatóak, mert akkor a készítő el is hiszi, hogy amit csinált az jó, és adott valamit a társadalomnak, ezáltal folytatni fogja az erkölcsromboló tevékenységét.

Persze nem csak én szeretnék itt egyedül posztolgatni, ezért várom a ti véleményeteket is emailben, a következő címre: pauser0@gmail.com (az egy nulla, nem "o" betű) Kérlek figyeljetek oda a helyesírásra, nem baj, ha egy-két észrevehetetlen hiba van benne, de ne legyen idegesítően olvashatatlan. Ne két sorból álljon, lehetnek benne nyugodtan részletek, de ne írj Háború és Békét! (de ha érdekes, akkor lehet az is kikerül).Ha úgy érzed, hogy többször is írnál, jelentkezz szerkesztőnek, és akkor egyből posztolhatsz is.

Ha fikázni van kedved a blogomat, akkor nyugodtan megteheted a kommentekben alul, hiszen demokrácia van. Lehetőleg azért egy szintet tartsunk. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://fikazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr121600062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása